GTH

Kvalitní služby

Základní část stravovací nabídky představuje teplá strava připravovaná na místě nebo dovážená do blízké provozovny z centrální kuchyně. Umíme ovšem nabídnout i řešení kombinované také se stravou chlazenou, jednoporcovou chlazenou či stravou jednoporcovou mraženou.

Nabízená řešení v sobě standardně zahrnují produkty jako je samoobslužný salátový bar, využívaný pro snídaňovou, obědovou či svačinovou nabídku s pravidelnou obměnou sortimentu; samoobslužný teplý pult či minutky připravované nebo kompletované přímo před zákazníkem, a to dle dispozičních a technických možností jednotlivých provozů.

V atraktivním doplňkovém prodeji je běžná vlastní výroba čerstvých baget, sendvičů, dezertů a rozpékaného pečiva na místě, vedle standardní nabídky teplých a studených nápojů, mléčných výrobků, cukrovinek, zdravé výživy a jiného zboží dle přání a požadavků klienta.

Součástí nabídky našich služeb je také poskytování VIP cateringu, modernizace prostor, inovace, zajištění společenských a firemních rautů, meeting room servisů, provozování bufetů, bister, kantýn či zprostředkování provozu nápojových a jídelních automatů. V případě potřeby jsme schopni nabídnout i zajištění pitného režimu a další doplňkové služby z oblasti stravování, dodávek jídel a nápojů.

Pomocí konceptu BUĎ FIT! také podporujeme zdravé a vyvážené stravování. Základ tohoto konceptu představuje nabídka obědového menu Buď FIT! Ideální oběd by měl obsahovat bílkovinu, komplexní sacharidy, malé množství tuku a zeleninu. Nabídkou takového obědu přispíváme ke zdravějšímu životnímu stylu zákazníků.

Pro naše obchodní partnery máme vždy připraveny komplexní služby. Díky vstřícné komunikaci a snaze pochopit očekávání klienta, které se může vyvíjet se změnou jeho potřeb, dosahujeme vysoké míry spokojenosti zákazníka, což je našim primárním cílem.

Naše nabídky a služby inovujeme v souladu s nejnovějšími trendy a s vývojem požadavků našich obchodních partnerů na vysoký standard poskytovaných služeb. Změnu a neustálé zvyšování kvality tedy považujeme za nedílnou součást firemních procesů všech společností skupiny GTH multicatering.

Zajímá nás spokojenost našich strávníků
Kromě základních částí naší činnosti provádíme odborný monitoring formou anket, průzkumů spokojenosti v jednotlivých provozech, prostřednictvím účasti na stravovacích komisích atp. Vše směřuje  k lepšímu pochopení očekávání klienta a k operativnímu zpracování požadavků, námětů a připomínek.